Posts

Showing posts from October, 2013

Heppy Anniversary Yg Ke3~ 30-10-2013~

Image
Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana esok 30-10-2013 kami akan menyambut ulangtahun perkahwinan kami yang ke3..syukur saya dan suami masih lagi bernafas untuk mengharungi hidup sebagai suami isteri utk tahun yg ke 3 bersama dengan anak-anak..wah masa terasa sungguh cepat berlalu..how time flies..anak pun dah 2..it means 3years of marriage with 2 kids.. how wonderful n great..alhamdulillah kami dikurniakan sepasang, anak perempuan- Wan Nur Airish Qaleesya dan anak lelaki, Wan Ahmad Danish Qaiser..memang tak sangka bergelar seorng ibu dengan 2 org anak..terasa semalam baru je kami bernikah..hehehe..(berangan muda la pulak)...
Belum pernah diceritakan lagi macam mana kami bertemu dan seterusnya bernikah..ramai yg tertanya2 mcm mana kami bertemu..memang takdir Allah itu telah tertulis..hurmm nak cite kat post ni ke??nanti la dulu..kang mengarang panjang lak..ni pun curi2 masa je..
Actually dalam ruangan ini saya nak menceritakan betapa bersyukur n bertuahnya saya mendapat seoran…