Heppy Anniversary Yg Ke3~ 30-10-2013~

 Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana esok 30-10-2013 kami akan menyambut ulangtahun perkahwinan kami yang ke3..syukur saya dan suami masih lagi bernafas untuk mengharungi hidup sebagai suami isteri utk tahun yg ke 3 bersama dengan anak-anak..wah masa terasa sungguh cepat berlalu..how time flies..anak pun dah 2..it means 3years of marriage with 2 kids.. how wonderful n great..alhamdulillah kami dikurniakan sepasang, anak perempuan- Wan Nur Airish Qaleesya dan anak lelaki, Wan Ahmad Danish Qaiser..memang tak sangka bergelar seorng ibu dengan 2 org anak..terasa semalam baru je kami bernikah..hehehe..(berangan muda la pulak)...

Belum pernah diceritakan lagi macam mana kami bertemu dan seterusnya bernikah..ramai yg tertanya2 mcm mana kami bertemu..memang takdir Allah itu telah tertulis..hurmm nak cite kat post ni ke??nanti la dulu..kang mengarang panjang lak..ni pun curi2 masa je..

Actually dalam ruangan ini saya nak menceritakan betapa bersyukur n bertuahnya saya mendapat seorang suami yang bernama Wan Nor Azdi bin Wan Ibrahim..seorg suami yang menjadi imam saya..alhamdulillah..seorg suami yg penyanyang, amat bertolak ansur, super cool, tidak pernah berkira..n tak pernah marah..boleh dikatakan 98% perfect la..walaupun ada kekurangannya tapi saya rasa kelebihannya melebihi kekurangan itu..im proud to b ur wife Sayang..terima kasih kerana sudi mengambil diri ini sebagai isterimu..huhu..

Sebelum tu lets see some pictures of our solemnisation day on 30-10-2010..check it out..
























Pics kt atas tu hanyalah 1/4 daripada pics yang diambil oleh abg aween..tq abe aween..

Last but not least, my wish to my luvly husband~
Semoga perhubungan kita kekal hingga hujung nyawa dan sampai ke Jannah, semoga kita terus tabah, sabar dan kuat dalam mengharungi apa jua ujian dari Allah SWT dan dalam mendidik, menjaga dan melayan karenah dua org permata dan nyawa Airish n Danish..
Ya Allah kau kurniakanlah kami tahap keimanan yg tinggi dan selalu berada dalam landasan yang betul dalam mencapai redha-Mu dan berikanlah rahmat-Mu untuk kami sekeluarga..Ameen..Ameen..

P/S: Xboleh pnjg2 kakak Airish dah panggil2 Mama dia..hehe..

Wassalam..stay tuned for the next post..

Comments

  1. wah wah..ado blog nah dio..pahni bleh jd artis la pulok..heeehe

    ReplyDelete
  2. wah wah..ado blog nah dio..pahni bleh jd artis la pulok..heeehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SEBUAH KEHIDUPAN